Polub nas na Facebooku, dzięki temu więcej psów może znaleźć dom:

poniedziałek, 25 marca 2013

BENIO





Siema! Jestem Benio! Jestem rasowym Bernardynem, chociaż człowieki, które przychodzą mnie głaskać i dawać parówki mówią, ze mam za krótkie łapki by nim być. Ale ja wiem swoje! Jestem młody, puchaty i piękny. Przez jakiś czas chodziłem sam po Celestynowie i bylem bardzo głodny. Ale jakieś człowieki zabrały mnie do domu z kratami, nie jest tu złe, bo dostaje jeść i mam koleżankę. Ale inni koledzy na mnie bardzo krzyczą i te fajne człowieki z parówkami są tylko w soboty. A mi jest tak bardzo smutno, tak bardzo lubię się przytulać, lubię podawać łapki i całować. Czlowieki są takie kochane, ale są tak rzadko. Tak bardzo mi smutno, zwłaszcza jak przychodzi noc i jest zimno, jak inne pieski płaczą. Nie chce być sam, inne pieski mówią, ze już są w tym domu z kratami bardzo długo, ja bym nie chciał tam zostać, bardzo bym chciał mieć swojego człowieka, który by mnie kochał, a ja bym mógł kochać jego. Czy ktoś przygarnie moje serduszko? Obiecuje, ze będę grzeczny. No dobra, nie jestem takim wielkim Bernardynem, wiec zmieszczę się nawet do kawalerki. Czy ktoś mnie pokocha? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz