Polub nas na Facebooku, dzięki temu więcej psów może znaleźć dom:

sobota, 28 czerwca 2014

Jestem sobie OKRUSZEK











Siema, tu Okruszek. Jestem psem w typie amstaffa, który trafił do schroniska w Celestynowie w drugiej połowie sierpnia 2013 r. Zostałem przywieziony przez hycla. Wolontariusze nie znają mojej przeszłości. Mam ok. 4 lata. Szukam spokojnego domu bez innych zwierząt i małych dzieci. Jestem wykastrowany. Od czasu, jak tylko trafiłem do schroniska wychodzę na spacery. Umiem chodzić na smyczy. Znam komendy (siad, daj głos, daj łapę, waruj), szybko się uczę i dużo rozumiem. Kocham jazdę samochodem. Wolontariusze sądzą, że musiałem mieć kiedyś dom, lecz ktoś się mnie pozbył lub zaginąłem...choć nikt mnie nigdy nie szukał. Od 10 miesięcy czekam na kogoś, kto przyjdzie po mnie i zabierze mnie do mojego własnego, nowego domu. Niestety jeszcze nikt po mnie nie dotarł. Schronisko i psy szczekające wokół nie mają na mnie dobrego wpływu. Nie jestem agresywny do ludzi, dobry ze mnie pies. Szukam domu, NIE budy.


Kastracja - tak

kontakt: adopcjecelestyniaki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz