Polub nas na Facebooku, dzięki temu więcej psów może znaleźć dom:

sobota, 28 czerwca 2014

HONEY HONEY let me feel it :)




Cześć Wszystkim, jestem żywiołowym, pełnym radości i życia ok 5 letnim psem. Sam nie wiem ile już jestem w schronisku, ale od lata 2013 r. wolontariusze zrobili mi niespodziankę i wciągnęli mnie na listę spacerową. Z wielkim zapałem biegam sobie po lesie, obwąchując po kolei wszystko co możliwe i machając ogonkiem. Szukam domu jak większość moich znajomych w schronisku - mam nadzieję, że dostałem szansę nie tylko na spacery, ale i na znalezienie domu. Mogę mieszkać w bloku, tak chyba byłoby mi znacznie lepiej niż na dworze, w budzie. Czekam na Ciebie człowieku w tym Celestynowskim domu tymczasowym zwanym schroniskiem.
Nie chcę czekać długo.

Kontakt w sprawie adopcji: adopcjecelestyniaki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz