Polub nas na Facebooku, dzięki temu więcej psów może znaleźć dom:

sobota, 28 grudnia 2013

SZAKAL prosi o dom...









Siema! Wołają na mnie Szakal! Jak sama nazwa wskazuje niezły gagatek ze mnie ;) ale spokojnie - szybko się uczę... Nie zechciałbyś zostać moim mentorem? ;)
Jestem dużym psiakiem w typie owczarka, o ciekawym umaszczeniu.
Reprezentuję psią młodzież ( mam półtora roku) i jak przystało na ten czas, przechodzę okres buntu ;)
Jestem karny i szybko załapię zasady, które mi wpoisz.
Ponadto jestem towarzyski choć z początku udaję wstydnisia ;)
Lubię aktywnie spędzać czas wolny... Gdy biegam czuję, że żyję!! Potrzebuje dużo ruchu no i przestrzeni...
Nie umiem się dogadać z innymi zwierzakami ale jest to sprawa do ogarnięcia.
Reasumując mam w sobie potencjał, potrzeba tylko Ciebie - mojego przewodnika, który pomoże obrać mi dobrą drogę!


kontakt : adopcjecelestyniaki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz